Facebook hirdetések
A Facebookot lehet nem szeretni, de nem lehet figyelmen kívül hagyni, mert szerves része életünknek.
Hirdetni ott érdemes, ahol a célcsoport szívesen tölti az idejét. A facebook hirdetések ereje leginkább a célzás pontosságában és a hirdetési felület rugalmasságában nyilvánul meg.
Néhány célzás a teljesség igénye nélkül:
- mobil telefon (azon belül akár típus)
- demográfia (nem, kor, szülő, gyermek, egy éven belül ballag, stb.)
- kapcsolat alapon (egyedülálló, kapcsolatban van, eljegyzett, házas)
- érdeklődési kör alapján (milyen oldalakat lájkolt be)
- pozíció alapján (ügyvezető)
.. és még számos célzási mód létezik.
Instagram hirdetések
2015 évben vezette be a Facebook az Instagram hirdetéseket. Az Instagram hazánkban az egyik legújabb, feltörekvő közösségi felület. Elsősorban jelenleg a fiatalabb korosztály "igazolt át" Instagramra, de az átvándorlás hamarosan az idősebb korosztályra is prognosztizálható.