Mentor marketing fejléckép

Google AdWords


Korunk legnagyobb hirdetési rendszere. A Google ckattintás alapú hirdetési rendszer. Llétezik benne megjelenés alapú hirdetési mód is, így ez a kijeletntés már nem teljesen igaz, de lényegileg mégis helytálló.

 

Google AdWords keresési hirdetések

A Google keresőben a Top4 helyen megjelenő találat lehet hirdetés. Egy-egy kulcsszóra keresve jelenhetünk meg a látogatóknak, megelőzve a természetes találatokat. Lehetőség van több kulcsszó felvételére, illetve nem releváns kulcsszó kizárására. A hirdetéseket optimalizáljuk, folyamatos felügyelet igényel a folyamat.

Jellemzően a keresési hirdetések drágább kattintási díjjal mennek, mint a display hirdetések, azonban lényegesen potenciálisabb célcsoportot szólítunk meg velük.

 

Google AdWords display hirdetések

Több ezer hazai és külföldi weboldalon történi megjelenést biztosít számunkra különböző célzásokkal. Célozhatjuk az embert érdeklődési kör alapján, aki a weboldal nézegetei, célozhatjuk a weboldal tartalmát kulcsszavakkal (pl zöld tea hirdetés csak zöld teával foglalkozó cikkek mellett jelenjen meg), de célozhatunk egyéb vagy kombinált módon is. Szöveges, banneres és animációs megjelenésekkel is népszerüsíthetjük weboldalunkat.

 

YouTube hirdetések

A világon a 2. legnagyobb kereső a YouTube videómegosztó portál. Itt is megjelenhetünk hirdetésekkel, méghozzá az alábbi módon:

 

- szöveges hirdetés a videok lejátszásakor

- banneres hirdetés a videók lejátszásakor

- videó hirdetés a videók lejátszásakor (előtte, ami átugorható, de már olykor a videó közé ékelve is belefuthatunk ilyenbe)

 

A fenti módszerek alkalmasak arra, hogy releváns látogatókat gyünjtsünk a honlapjára, akikből ajánlatkérők vagy vásárlók válhatnak (konverzió).